Huong Thanh - Fragile Beauty
Tracklist
- 1. Drifting On The Water - 03:48 (Lê, Nguyên)
- 2. Weaving & Awaiting - 05:58 (Lê, Nguyên)
- 3. Faithfulness - 03:39 (Lê, Nguyên / Huong, Thanh / Miyazaki, Mieko)
- 4. Plantation Song - 04:22 (Lê, Nguyên / Van Hong, Nguyên)
- 5. The Five Calls Of The Night - 05:03 (Lê, Nguyên)
- 6. Fragile Beauty - 05:12 (Lê, Nguyên)
- 7. Rowing The Sampan - 03:17 (Lê, Nguyên)
- 8. The Pavilion Of Cristallized Azure - 04:54 (Lê, Nguyên / Huong, Thanh / Mieko Miyazaki)
- 9. At Dusk, From The West Balcony - 04:18 (Lê, Nguyên / Thanh, Huong / Van Hong, Nguyên)
- 10. Go Cong Blues - 03:57 (Garcia Fons, Renaud / Thanh, Huong / Van Hong, Nguyên)
- 11. The Swallows' Bridge - 06:23 (Lê, Nguyên / Van Hong, Nguyên)
- 12. Tales Of The Mountain - 07:18 (Lê, Nguyên / Thanh, Huong)
Průměr hodnocení
Poslední hodnocení
Způsob servírování vietnamské lidové hudby globalizovaným uším je v případě zpěvačky Huong Thanh a kytaristy Nguyên Lê i nadále velmi sofistikovaný, elegantní, ale přitom prostý jakéhokoliv podbízení nebo zjednodušování. Elektronika, etnické i evropské nástroje jsou pro ně různobarevnými vlákny, která se přirozeně a harmonicky doplňují v nádherných vzorech a vytvářejí spoustu vrstev a kombinací, které mohou napoprvé uniknout, ale o to víc pak zasáhnou, když si jich všimneme. Křehce mihotavý zpěv Huong Thanh ani bohaté tkanivo nástrojů nejrůznější provenience si navzájem nestíní, plynou v nerozlučném, něžném objetí, v němž se exotické i povědomé mísí s neodolatelnou samozřejmostí.
Nguyên Lê byl zásadním hudebním supervizorem už na předchozích zpěvaččiných deskách, Fragile Beauty ovšem na titulu poprvé jejich jména zrovnoprávňuje, a to zcela po zásluze. Nejen hedvábně klouzavý tón jeho kytary, ale i citlivá, imaginativní práce s elektronikou a samply mají na nadýchané atmosféře hudby lví podíl a chrání jí před jednoznačným zaškatulkováním. Jako v minulosti má silný poradní hlas jazzový živel, což mě přivedlo ke srovnání s naší Zuzanou Lapčíkovou. Ta rovněž folklór s jazzem vodí do jedné ložnice, ale nehledě na rozdíly mezi moravskou a vietnamskou hudební tradicí spolu oba žánry obcují pokaždé jinak a i plody jejich spojení se liší. V případě Huong Thanh a jejích spoluhráčů se jazz chová více jako host, nevnucuje... číst dále
řadové album
2008
90 %
další alba
Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Komentáře